50 grappige vragen TAG

Jullie hebben wel al een hele boel persoonlijke dingen over mij kunnen lezen. Dingen die best serieus en niet altijd even luchtig zijn. Daarom wou ik jullie graag op een andere manier iets over mij vertellen  en hoe doe je dat beter door een algemene tag! Bij mijnkladblog.nl zag ik deze ‘grappige vragen-tag’ en deze vond ik ideaal voor een eerste keer. Direct lekker veel random feitjes waardoor jullie toch weer een betere kijk hebben op hoe ik in elkaar zit.
Lees je lekker mee?

1. Laat je de deuren van je kledingkast open of doe je die netjes dicht?
Aangezien er nu geen deuren ophangen kan ik daar voor nu geen antwoord opgeven maar eens de deuren er zijn zal ik die netjes na gebruik sluiten.
2. Neem je shampoo en andere spullen mee van de hotelkamer?
Een shampootje durf ik wel meenemen, afhankelijk van of ik het echt zou gebruiken. Je betaalt er tenslotte voor. Andere spullen niet, die zijn eigendom van het hotel dus is dat stelen. En trouwens… Wat ben je daar dan mee?
3. Slaap je met je dekbed ingestopt of hangt deze los?
Ingestopt, maar ik ben een heel onrustige slaper dus als het niet zo goed zou vastzitten zou het kunnen loskomen.
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Neen, ik heb het wel al zien gebeuren.
5. Gebruik je graag post-it’s?
Heel graag! Ze zijn fantastisch, je kan ze op kleven als je iets moet onthouden of gewoon om kleur te geven aan een saai blad en een saaie muur.
6. Spaar je Airmiles en zo ja, heb je ze ooit wel eens gebruikt? 
Is het erg als ik zeg dat ik het niet ken? 😉
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? 
Als ik zou mogen kiezen toch liever een beer. Als hij je een slag geeft is het hard en pijnlijk maar hopelijk wel kort. Maar als bijen je aanvallen steken ze je één per één en dat lijkt zo veel erger te zijn, vind ik.
8. Heb je sproeten?  
Men zegt van wel, maar ik vind van niet. Raar hé? 🙂
9. Lach je als je door hebt dat iemand een foto van je maakt? 
Meestal wel, tenzij ik er echt geen zin in heb, dan wend ik mijn hoofd af.
10. Waar kan je je kapot aan ergeren bij anderen?
Als mensen hypocriet doen.
11. Tel je je stappen weleens als je aan het lopen bent? 
Ja, soms daag ik mezelf dan uit. Zoveel stappen sneller, zoveel stappen heel traag, …
12. Heb je wel eens in de struiken geplast? 
Ik ben heus niet de enige ;-).
13. Ook wel eens gepoept dan? 
Als je dringend moet?
14. Dans je wel eens zonder muziek? 
Zeker en vast :-)!
15. Kauw je op je pen? 
Vroeger heb ik meer dan één pen kapot gebeten, haha. Nu vind ik het maar vies.
16. Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze week?
Wow, die zag ik niet aankomen. Eén 🙂
17. Heb je een één- of tweepersoonsbed? 
Een tweepersoonsbed, lekker veel plaats.
18. Wat is je favoriete nummer van deze week? 
Mag het ook van de afgelopen maanden zijn? Ik zit namelijk al een behoorlijk tijd met het lied ‘Budapest’ van George Ezra in mijn hoofd.
19. Vind je het kunnen als mannen roze dragen? 
Absoluut. Je draagt wat je zelf mooi vind staan, kleuren zijn niet gender-gekoppeld.
20. Kijk je vaak naar tekenfilms?
Niet zo heel vaak. De afgelopen tijd wel enkele gekeken, omdat ik daar toevallig zin in had.
21. Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt? 
Ik kan er eigenlijk geen bedenken :-).
22. Waar zou je waardevolle bezittingen verstoppen als je ze zou hebben? 
Dat ga ik niet zeggen hé ;-). Haha!
23. Wat drink je bij het avondeten?  
Meestal water, maar soms durf ik wel eens een frisdrank kiezen.
24. Welke saus eet je bij je kipnuggets? 
Soms mayo, soms ketchup.
25. Wat is je favoriete eten? 
Moet ik echt kiezen? Hmm..
Dan denk ik dat ik voor een ovenkaasje ga met een stokbroodje. Normaal is dat een aperitief maar ik eet het lekker als een maaltijd :-). Het is zo heerlijk! Dat is echt mijn guilty pleasure
26.  Welke films kan je eindeloos blijven kijken? 
De films van X-men, She’s the man, Team spirit,..
27. Wie heb je als laatst gekust? 
Mijn vriendin.
28. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was? 
Neen, ik heb het niet zo voor jeugdbewegingen.
29. Zou je ooit naakt poseren in een blad? 
Mijn eerste gedacht is direct neen, maar als ik er verder over nadenk, wie weet misschien in teken van transgender of medisch tijdschrift o.i.d.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief met de hand geschreven? 
Een tweetal weken geleden.
31. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet controleren? 
Ooit zal ik dat wel eens leren 😉
32. Ooit een verkeersboete gehad voor overtreding van de maximum snelheid?
Neen.
33. Ooit zonder benzine gestaan? 
Nee hoor, maar ik rij dan ook zelf niet met de auto.
34. Wat eet je het liefste op brood? 
Nutella, en alleen als ik het in mijn coffee mag doppen. Dat gebeurd niet zo heel vaak maar als ik het dan eet, dan geniet ik er wel intens van
35. Wat eet je het liefst als ontbijt? 
Knäckebröd met choco of met pindakaas en om af te sluiten dan een yoghurtje.
36. Hoe laat ga je meestal naar bed? 
Ik probeer al heel lang om om tien uur naar bed te gaan, maar ik raak vaak pas rond middernacht in bed.
37. Ben je lui? 
Stiekem toch wel een beetje.
38. Wat was je favoriete outfit tijdens verkleedpartijtjes toen je klein was?
Veel kan ik me daar eigenlijk niet van herinneren. Behalve één keertje met Halloween dat ik mee mocht als spookje.
39. Wat is je sterrenbeeld volgens de Chinese horoscoop? 
Het varken.
40. Hoeveel talen spreek je? 
Eén
41. Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift? 
Nee.
42. Speelde je vroeger liever met poppen of met autootjes? 
Geen van beide, eerder met poppetjes (denk aan indiaantjes en cowboy’s)
43. Ben je eigenwijs?
Best wel.
44. Dr. Phil of Oprah?
Dr. Phil
45. Heb je ooit een soap serie gevolgd? 
Zeker en vast!
46. Heb je hoogtevrees? 
Neen, maar ik ben ook niet dol op extreme hoogtes.
47. Zing je in je auto? 
Absoluut, ik heb zelf geen wagen maar dat zijn de fijnste momenten om mee te zingen dus afhankelijk van mijn gezelschap gebeurd dat zeker.
48. Dans je onder de douche? 
Ja!
49. Dans je in je auto? 
Ja!
50. Heb je ooit een pistool gebruikt? 
Neen, of telt een waterpistool ook? ;-)Hopelijk hebben jullie genoten van deze 50 grappige vragen.
Als jullie het fijn vinden om vaker zoiets te lezen, laat je dan zeker horen!
Ook tips over leuke tags of dingen die je altijd al hebt willen vragen zie ik graag mijn kant uit komen.
Dankjewel!

3 gedachtes over “50 grappige vragen TAG

Plaats een reactie