TMI tag

Zelf lees ik graag tags  op andere blogs, zo leer je de schrijver op een andere manier kennen.
Je kan een blog volgen om verschillende redenen maar uiteindelijk krijg je vaak maar over een beperkt aantal onderwerpen persoonlijke informatie. Soms zijn die onderwerpen wat specifieker, soms breder maar zelden heel algemeen.
Behalve wanneer iemand een tag invult. Zo krijg je informatie die je normaal gezien enkel krijgt wanneer je iemand persoonlijk kent. En zeg nu zelf… We hebben toch allemaal dat kleine voyeuristisch kantje waarbij we graag een kijkje nemen in iemand anders zijn leven.
Dus wil ik voor jullie van tijd tot tijd een tag invullen zodat jullie de kans krijgen om dat kijkje te nemen in mijn leven. 🙂

Too Much Information Tag

1. Wat draag je?
Enkel ondergoed, het is hier bloedheet
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazeker, ik ben op de moment zelfs heel verliefd!
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Jammer genoeg wel
4. Hoe lang ben je?
1,63 meter
5. Hoeveel weeg je?
Om en bij de 60 kg
6. Heb je tattoo’s?
Neen, dat is iets voor in de toekomst
7. Heb je piercings?
Neen, dat spreekt me niet aan.
8. OTP? (one true paring, een koppel dat je perfect bij elkaar vindt passen)
Mijn liefje en ik ^^
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Mieke en Niko van de VTM soap Familie
OTH10. Wat is je favoriete serie?
Momenteel One Tree Hill, ik heb de serie wat laat ontdekt maar ik ben helemaal om en ben al bang voor de moment dat alle seizoenen op zijn.
11. Wat is je favoriete band?
Op de moment luister ik heel veel naar The Cranberries maar echte favorieten heb ik niet, het is eerder een dingetje van de moment.
12. Wat mis je?
Een openluchtzwembad in de buurt
13. Wat is je favoriete liedje?
Momenteel Rewritten van Teske, net zoals met muziekgroepen is dit ook iets dat afhangt van het moment
14. Hoe oud ben je?
Bijna 20
15. Wat is je sterrenbeeld?
Maagd
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?
Eerlijkheid en open minded zijn. Ik zou niet kunnen samen leven met iemand die kortzichtig is, ik denk zelfs dat ik daar niet voor zou kunnen vallen dan.
17. Wat is je favoriete quote?
Be the change that you wish to see in the world.
-Ghandi
18. Wat is je favoriete acteur?
Jim Carrey, al vind ik Hugh Jackman ook wel heel erg leuk!
19. Wat is je favoriete kleur?
Donkerblauw
20. Harde muziek of zachte muziek?
Afhankelijk van mijn humeur en activiteit
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn bed, lekker onder mijn dekens met de deur en de gordijnen dicht.

Koffie

22. Hoe lang douche je?
Ik probeer mijn douche moment zo kort mogelijk te houden. Zowel voor het milieu als voor de waterrekening, meestal red ik het wel met 5 min.
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
45 minuten vanaf het opstaan tot uit de deur gaan zonder onnodige dingen te doen. Dus opstaan, ontbijten, douchen, aankleden, haar fixen, zak bijeen pakken, schoenen aan en met sleutel in de hand aan de deur. Ja ik heb dat getimed 😉
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Niet echt, wel eens wat geduw en getrek toen ik jonger was.
25. Wat is een turn-on?
Mooi gevormde benen met hoge hakken
26. Wat vind je een afknapper?
Een overheersende lichaamsgeur
27. Wat is de reden waarom je een blog bent gestart?
Om mijn verhaal te delen
28. Heb je angsten?
Jazeker, net zoals iedereen. Ik ben vooral bang om alleen in het leven komen te staan.
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Frustraties over mijn lichaam, dat is wel vaker de reden toe een huilbui.
30. Wanneer was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Daarnet nog, tegen mijn vriendin
31. Wat is de betekenis achter de naam van blog?
Dat iedereen op zijn eigen manier uniek is.

Kom hier dat ik u kusHet Rosie Project

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik ben bezig in ‘Het Rosie project’ van Graeme Simsion. Zeker een aanrader!
Het laatste boek dat ik uitgelezen heb is ‘Kom hier dat ik u kus’ van Griet Op de Beeck
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
One Tree Hill
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn vriendin
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Moeder en zoon
36. Wat is je favoriete eten?
Ovenkaas met stokbrood

Bron: http://www3.artflakes.com
Bron:
http://www3.artflakes.com

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Ik wil heel graag eens naar Afrika.
38. De laatste plaats waar je was?
CenterParcs, er een weekje tussenuit met mijn liefje.
39. Heb je een crush?
Ik heb een relatie
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Zowat twee minuten geleden
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Vrijdag, wanneer ik het gevoel had dat ik geviseerd werd door een groepje jongens
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Aardbei, zeker weten. Als ik een zakje gemengde snoep heb eet ik eerst groen/geel dan oranje en dan pas de rode. Ik hou de lekkerste voor het laatst
43. Welke instrumenten speel je?
Ik zou graag gitaar spelen maar voorlopig heb ik nog niet doorgezet
44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn polar-horloge
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Zwemmen
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Lucky van Jason Mraz & Colbie Caillat

Patéke

47. Wat is je favoriete openingszin?
‘Is uw papa een bakker, want jij bent wel een heet patéke. ‘
Een patéke is in veel dialecten een ander woord voor gebakje maar ook een synoniem voor een aantrekkelijk persoon.
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Natuurlijk niet. Toch niet als openingszin, wel als grappig compliment tegen iemand die ik al ken.
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Vandaag is het zondag en lekker weer dus vul ik deze tag al chillend in.
50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die zich geroepen voelt!

Plaats een reactie